Dag van vertrek - Reisverslag uit Vancouver, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Vancouver, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Lars en Lucinda

Blijf op de hoogte en volg lars

25 Mei 2015 | Canada, Vancouver

He hallo iedereen.
Vandaag is het eindelijk zover ! Na maanden, zo niet jaren van voorbereiding (voornamelijk door Lars) zijn we eindelijk vertrokken naar Canada. We gaan hier een prachtige rondreis maken van 28 dagen.
Voor dit alles hebben we nog even emotioneel afscheid genomen van (O)pa en (O)ma ,nadat ze zo lief waren om ons weg te brengen en ons te trakteren op een heerlijke punt appeltaart en een sloot koffie.
Na een relatief goede en snelle vlucht en 9 uur terug in de tijd, landen we dan eindelijk op Vancouver Airport.
Degenen die ons ooit vertelde dat Canadezen zo vriendelijk zijn, hebben wij het eerste kwartier toch flink in twijfel genomen.
Als eerste een luie douanier die snauwde dat we onze paspoorten open moesten houden, vervolgens een gehandicaptenverzorger die zei dat wij op een invalidenbankje zaten (nog nooit van gehoord) en uiteindelijk de Douanier bij de paspoort controle. Deze man maakt er een sport van om mensen de stuipen op het lijf te jagen door de manier van interviewen. Nadat ik 2 x moest vertellen dat ik CV-Monteur ben en Lucinda moest uitleggen wat voor Verpleegkundige ze is, begon hij daarna over het feit dat er een foto van Caithlynn in het paspoort van Luc zat. Dit is blijkbaar een verdacht iets.....
Na 5 minuten doodsangsten mochten we gelukkig wel het land in.
De koffers kwamen gelukkig bijna direct aan zodat we snel door konden naar de shuttle service van het hotel.
En daar zitten we nu dan, in het hotel, vechtend tegen de slaap om in het ritme van Canada te komen. Zo eerst maar even avondeten, want we hebben wel trek gekregen van al die spannende momenten! Daarna heerlijk ons bedje opzoeken.
Morgen gaat onze Camper trip beginnen en dan zullen er hopelijk ook al wat foto's volgen.

Dikke kus Lars en Lucinda

• 26 Mei 2015 - 07:50

Racquel:

Hoi lieverds,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hoop dat jullie snel in het ritme zitten.
    Ben benieuwd naar de foto's!
    Veel plezier!

Xxx

• 26 Mei 2015 - 11:42

Suzanne:

Fijn dat jullie er zijn! Let the fun begin! X

• 26 Mei 2015 - 20:21

Hallo liefjes,

Heb jullie net gesproken en dat was heel fijn.
    Zoals jullie kunnen zien volgen wij ook op deze manier jullie avontuur.
    Geniet van alles wat jullie gaan tegenkomen en ook van elkaar.
    En zorg goed voor ons kleine mensje!!!!!!!
    Houd van jullie liefjes XXXxxxxxx

• 26 Mei 2015 - 20:23

Jessica:

Wat leuk jullie eerste verslag!! Idd fijn dat jullie veilig zijn aangekomen ;)
    Geniet van jullie vakantie en van elkaar enne we kijken uit naar jullie volgende verslag.
    Xx

• 26 Mei 2015 - 21:23

Jose Krose:

Fijn dat alles toch goed is gegaan.
    hoe is het met de camper gaat het rijden een beetje
    doet de navigatie het goed.
    xx

• 26 Mei 2015 - 22:25

Sylvia:

Hallo schatjes
    Jeetje wat een spanning op het vliegveld zeg
    Nou fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Ik ben heel benieuwd naar jullie mooie reis en de foto's
    Een hele fijne vakantie en geniet van elk moment dikke knuf
    En kus van de sminken