North Vancouver naar Richmond (South Vancouver ) - Reisverslag uit Tsawwassen, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu North Vancouver naar Richmond (South Vancouver ) - Reisverslag uit Tsawwassen, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu

North Vancouver naar Richmond (South Vancouver )

Blijf op de hoogte en volg lars

18 Juni 2015 | Canada, Tsawwassen

Dag 24 en 25:

Hey allemaal,

Zoals beloofd zijn we gisteren met gierende banden uit Noord Vancouver vertrokken. We zijn nog even in de verleiding gekomen om een gondola omhoog te pakken en zo over Vancouver heen te kunnen kijken, maar alle bezienswaardigheden zijn zó toeristisch, dus als we de drukte zien besluiten we er vanaf te zien. We moeten dwars door het centrum van Vancouver heen rijden om op de laatste plek van (camping) bestemming aan te komen. Nogal een uitdaging met een camper, maar wederom loodst Lars ons hier veilig doorheen. Ik probeer zo min mogelijk mee te kijken en moet elke tien minuten een zenuwenplasje doen. Rond 13.00 uur kunnen we weer opgelucht adem halen en rijden we het rustige Tsawwassen binnen. We moeten nog even pinnen en wat broodjes halen, maar daarna zit het 'grote reizen' er echt op. We blijven komende twee dagen op de camping waar we de eerste dag gestart zijn en hoeven hier helemaal niks te doen.

Het niks doen hebben we erg letterlijk genomen. We hebben een dagtaak gehad aan het opeten van onze laatste voorraden en gisteren hebben we nog heerlijk van het goede weer mogen genieten.

Vandaag heeft het de hele dag geregend, maar eigenlijk kwam dat prima uit. We hebben op ons gemak de koffers ingepakt en de camper schoongemaakt. Als we er op terug kijken, hebben we buiten een paar koude dagen, helemaal niks te klagen gehad wat het weer betreft.

Morgenochtend om 11.00 uur moeten we de camper inleveren en reizen we met de taxi door naar onze eindbestemming in het centrum van Vancouver. Waarschijnlijk gaan we morgen gewoon lekker genieten van de luxe in het hotel. Lekker in bad en mijn benen scheren. Ik denk dat ik ondertussen de tondeuse van Lars moet gebruiken, want een gillette mesje werkt op dit moment vast niet meer afdoende ;-)

Verder moeten we morgen tot 24.00 uur wakker blijven, want zoals jullie natuurlijk allemaal weten is het zaterdag mijn verjaardag! Volgens mij heeft Lars een leuk restaurant gereserveerd, dus ik bemoei me verder nergens mee.

Tot morgen!

Liefs, Lars en Luc