Kamloops- Lillooet - Reisverslag uit Lillooet, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu Kamloops- Lillooet - Reisverslag uit Lillooet, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu

Kamloops- Lillooet

Blijf op de hoogte en volg lars

15 Juni 2015 | Canada, Lillooet

Dag 22:

Hoi allemaal,

Ik werd vanmorgen om 7.00 uur wakker van het geluid van mijn telefoon. Nadat ik met mijn moedertje, zus en lieve vriendin Kim heb liggen appen, ben ik op mijn gemak uit bed gestapt. Ik heb er zin in vandaag, want we hoeven maar twee uur te rijden en dan komen we in Lilliooet aan. In dit dorpje is het 31 graden en ik snak naar een dagje niks doen. Lars heeft de camping al uitgezocht, dus nadat we getankt hebben en een starbucks hebben gehaald, gaan we onderweg.

We stoppen nog even bij een mooi uitkijkpunt en ik zoek het mooiste plekje voor een foto. Lars zit al klaar in de juiste positie en ik laat me door mijn knieen zakken om stevig plaats te nemen op een rots. Ik ben zo druk naar Lars aan het kijken dat ik vergeet mijn zitplekje te inspecteren, waardoor ik vol op een cactus ga zitten. Ik begin ongegeneerd te gillen, want de naalden steken uit mijn kont en ik maak er een heel spektakel van voor alle omstanders. Het is toch altijd minder grappig als het jezelf overkomt. Lars vindt het natuurlijk uiterst grappig en dat kan ik hem niet kwalijk nemen. In de camper inspecteert hij mijn blote kont nog even op achtergebleven naalden en daarna rijden we verder. Ik met een stekend achterwerk en Lars met een glimlach op zijn gezicht.

We arriveren om 12.30 uur op de camping en zoeken naar personeel om een plek toegewezen te krijgen. Nadat we een half uur hebben staan wachten in de bloedhitte zonder ook maar iemand te zien, besluiten we zelf maar een plek uit te zoeken en dan zien we wel of er nog iemand komt. Ik vul alvast de watertank bij op kosten van de buren, terwijl Lars nog een poging doet om een nummer te bellen wat bij het kantoor hangt. Ook dit levert niks op, dus we laten her hier bij.

Lars sluit de camper op stroom aan (eindelijk weer stroom!) en ik maak champignonnensoep met broodjes ei. Het begint nogal heet te worden in de camper, dus ik vraag aan Lars of hij even de airco aan wil zetten. Zoals het een brave man betaamd, doet Lars meteen wat ik vraag. Helaas slaan meteen de stoppen door en zitten we wederom zonder stroom..

Omdat niemand ons kan helpen met de stroom (en dus ook niet met de airco), lunchen we lekker buiten in de schaduw. Daarna pakken we de strandtas in, want op een paar meter van onze plek bevindt zich een klein strandje aan de rivier. We nemen de strandstoelen mee en zoeken een goed plekje op. Het is echt genieten hier! Het geluid van de rivier en de krekels, een heerlijke temperatuur en helemaal niemand in de omgeving te bekennen. Waarom zou je nog naar Turkije gaan ;-)

Terwijl ik hier helemaal tot rust kom, heeft Lars nog steeds ruzie met elk insect dat hij tegen komt. Hij is zo druk in gevecht, dat hij nog geen twee tellen stil heeft gezeten en nu een cirkel om zijn stoel aan het trekken is terwijl ik hem hoor mompelen dat elke “motherf*cker’ die nu nog in zijn ruimte komt er aan gaat. Ik laat ‘m maar zijn gang gaan.. Het zullen wel zijn hormonen zijn.. :-)

Ik ga nu nog even toekijken hoe Lars achter de vliegen, mieren en muggen aan zit en doe ondertussen lekker mijn beentjes omhoog . Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne werkdag!

Liefs, Lars en Luc

  • 16 Juni 2015 - 09:15

    Silly:

    Goede morgen
    Hahahaha domme doos lucinda
    Wie gaat er nou op een kactus zitten
    Wel lekker hè ff een rust dagje
    Tot snel weer.


  • 16 Juni 2015 - 17:08

    Jolanda:

    Hallo liefjes,

    Weer genoten van jullie blog en de mooie foto's.
    Hoop dat jullie inmiddels weer stroom hebben en zo weer gebruik kunnen maken van alle faciliteiten die nodig zijn om er een beetje ordentelijk uit te zien.
    Zijn alle stekels uit je billen verwijderd Luc, je ziet wat er kan gebeuren wanneer je moet lachen om andermans ellende.
    Ook jij bent nu aan de beurt geweest.
    Hoop dat de schade meevalt aan je mooie achterwerk!!!
    En wat Turkije betreft, dat is inderdaad afzien met een temperatuur van 41graden.
    En dan alleen maar kunnen zwemmen, eten en drinken en genieten van het niets doen.
    Hoop dat jullie er volgend jaar anders over denken en toch wel weer naar Turkije willen (hihi).
    Liefjes blijf genieten en tot horens.

    Dikke Xxxxxx pap en mam

  • 17 Juni 2015 - 19:44

    Astrid:

    jullie hebben mooie foto's gemaakt. Ben benieuwd naar de rest. Hebben jullie in Whistler tijdens de trail een bord gezien. Oppassen overstekende beren. Die kwamen wij namelijk daar tegen op de piste. Het wel een onwijs leuk dorp met al die cafeetjes/ restaurantjes en terrasjes. Nog een paar dagen en dan zit het erop. Geniet nog volop en na jullie blogs te lezen is het een vakantie om nooit meer te vergeten! Dikke kus.

  • 18 Juni 2015 - 00:19

    Lucinda:

    Hey As, dat bord zijn we meerdere keren tegen gekomen! Echt een leuk dorp inderdaad! We zijn nu op de laatste camping van deze vakantie gearriveerd. Komend weekend lekker shoppen in Vancouver en daarna zit het er al weer op.

    Tuurlijk gaan we volgend jaar naar Turkije moeders. Zou niet anders willen!

    Tot volgende week! Kus

  • 18 Juni 2015 - 00:19

    Lucinda:

    Hey As, dat bord zijn we meerdere keren tegen gekomen! Echt een leuk dorp inderdaad! We zijn nu op de laatste camping van deze vakantie gearriveerd. Komend weekend lekker shoppen in Vancouver en daarna zit het er al weer op.

    Tuurlijk gaan we volgend jaar naar Turkije moeders. Zou niet anders willen!

    Tot volgende week! Kus

  • 18 Juni 2015 - 00:20

    Lucinda:

    Hey As, dat bord zijn we meerdere keren tegen gekomen! Echt een leuk dorp inderdaad! We zijn nu op de laatste camping van deze vakantie gearriveerd. Komend weekend lekker shoppen in Vancouver en daarna zit het er al weer op.

    Tuurlijk gaan we volgend jaar naar Turkije moeders. Zou niet anders willen!

    Tot volgende week! Kus

  • 19 Juni 2015 - 17:10

    Astrid:

    he Luc, jij bent echt vaak het bord tegen gekomen zo te kezen!!!!:) :)
    Ook weer lekker om te shoppen na al het natuurschoon! Niet te veel geld uitgeven! We gaan ook nog een keer langs loffashionstore in r'dam. Shop ze and have fun. Big hug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lars

Actief sinds 18 Mei 2015
Verslag gelezen: 811
Totaal aantal bezoekers 24625

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

West-Canada 2015

Landen bezocht: