Dag van de Camper - Reisverslag uit Tsawwassen, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu Dag van de Camper - Reisverslag uit Tsawwassen, Canada van lars lucinda - WaarBenJij.nu

Dag van de Camper

Blijf op de hoogte en volg lars

26 Mei 2015 | Canada, Tsawwassen

Dag 2:

Wat hebben we een rare nacht achter de rug. Vanwege het tijdverschil hebben we allebei veel last van een jetlag, waardoor we elkaar om 1 uur s'nachts aan lagen te kijken. Zo'n vreemde gewaarwording, wanneer je zó moe bent maar niet meer in slaap komt. Uiteindelijk hebben we dus vanaf 5 uur op onze telefoons liggen spelen en stonden we een uurtje later onder de douche. Na het douchen zijn we een vroeg ontbijtje gaan halen bij een tentje naast het hotel. Het leek er verdacht veel op dat alle chinezen, gevestigd in Vancouver, groepskorting kregen bij dit restaurant. Maar zelfs dat mocht onze eetlust niet bederven. Lars past zich heel gemakkelijk aan, zo ook aan de eetgewoonten in dit land. Het zal dan ook niemand verbazen dat Lars met het grootste gemak tosti's, scrambled eggs, bacon en aardappels met ketchup weg zat te proppen alsof het een boterham met pindakaas was. Ik heb het zelf netjes bij pannenkoeken gehouden, want ik groei momenteel al snel genoeg ;-)
Na het ontbijt hebben we geprobeerd nog een paar uurtjes te slapen, maar helaas lukte het nu ook niet om de slaap te vatten. Uiteindelijk zijn we om 12. 00 uur uitgecheckt, zodat we daarna de camper op konden gaan halen. Eerst even een snelle uitleg en een half uurtje later zaten we op de snelweg, onderweg naar de eerste camping.
Wat ons nu al ontzettend opvalt, is hoe ongelooflijk vriendelijk de inwoners hier zijn. Waar we ook staan, of dit nu de supermarkt is, of bij de benzinepomp, iedereen knoopt gesprekken met ons aan. Mensen lijken oprecht geïnteresseerd in onze reisplannen en zijn allemaal enorm enthousiast over hun eigen land. Hierdoor krijgen we heel veel tips over waar we écht naar toe moeten gaan en de hotspots die we niet mogen missen. Zoals het er nu naar uit ziet, moeten we dus nog een maandje langer weg blijven.
Waar we wel van zijn geschrokken, zijn de prijzen in de supermarkt. Naar ons idee betalen we hier bijna het dubbele aan hele basic benodigdheden. Maar goed dat we grootverdieners zijn, want anders zouden we het hier niet redden. Haha..
We treffen het prima met het weer. De voorspellingen voor de komende dagen zijn goed en we hebben vanavond zelfs buiten in het zonnetje gegeten. Wederom een heleboel gesprekken gevoerd met onze camping buren, totdat we lekker binnen zijn gaan zitten in ons mobiele huis. Het is nu 20.30 uur, maar vanwege de jetlag denk ik dat het niet meer lang zal duren voor we ons bed opzoeken. Morgen moeten we weer vroeg op om met de veerpont over te steken naar Vancouver Island.
Tot morgen!

Liefs, Lars en Luc

• 27 Mei 2015 - 09:19

Astrid:

Leuk jullie eerste verslag. De verpakkingen zijn denk ik ook groot in de supermarkt. Dus de prijs valt mee!!!!!!!!!!!!!!!!! Veel plezier en geniet ervan.xx

• 27 Mei 2015 - 09:27

Wes, Kim, Kynam & Boaz:

Hallo lieve vriendjes,

Wat ontzettend leuk om zo met jullie mee te lezen en op de hoogte te blijven van al jullie belevenissen en ervaringen!
    Hopelijk zijn jullie snel van de jetlag af! Geniet van al dat moois en elkaar en we wachten op het volgende verslag!

Dikke kus van ons

• 27 Mei 2015 - 14:59

Sylvia:

Leuk verslag. Nou dan valt de plus nog wel mee

• 27 Mei 2015 - 19:55

Tamara:

Helemaal leuk om jullie belevenissen te lezen. Jullie zijn kanjers, samen (met zijn 3tjes) op rondreis! Leuk! Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad en weer een leuke dag voor de boeg. Knuffel!